Etiketter

Bild (3) Engelska (38) Hkk (3) Idrott (8) Lära att lära (2) MA (7) Musik (1) No (36) Portfolio (4) So (5) Svenska (27) Tyska (37)

måndag 5 september 2011

Självporträtt

Hej jag heter Tobias och är 13 år, jag går på Gunnesboskolan och bor i Lund. Jag har två bröder som heter Daniel och Andreas, min mamma heter Monica och min pappa heter Mikael, jag har en hund som heter Minnie och en kanin som heter Pompe. Jag har också ett akvarium.

På min fritid så spelar jag fotboll i Lunds Bois och handboll i H43 som jag är bra på. Jag gillar att vara ute naturen och jag är en fågelskådare. Jag gillar att spela datorspel som t .ex CIV.

Mina starka sidor är att jag tar stort ansvar för läxor och att t .ex ta hand om mitt akvarium. Jag är bra på no, matte, so, slöjd och idrott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar